Játékfejlesztő szakkörösök
Az előző tanév végén az algoritmizálás és programozás szakkör keretében Szabó Zsanett tanárnő játékokat fejlesztett szakkörös tanítványaival. A kezdő szakkörösök a tanév második felében NetLogo-ban készítettek különböző szimulációkat, a tanév utolsó öt szakkörén pedig egy saját “Tekietetős” játékot készítettek NetLogo-ban.
A haladó programozás szakkörösök az előző tanév jelentős részében a Nemes Tihamér Programozási Versenyre készültek, a tanév végén pedig levezetésként a Windows Forms applikációk fejlesztési lehetőségeivel megismerkedtek meg. Az utolsó hat szakkörön egy saját Torpedó játékot készítettek, ami a hivatkozásra kattintva letölthető és telepíthető. Szabó Zsanett tanárnő az idei tanévben is várja az algoritmizálás és programozás iránt érdeklődőket. A kezdők számára péntekenként a 7. órában, a haladóknak pedig péntekenként a 8. órában lesz szakkör. A szakkörök a földszinti informatikateremben lesznek megtartva. Az első megbeszélésekre szeptember 13-án került sor, de szeptember 20-án is lehet még csatlakozni.
A Tekietetős játék fejlesztői (tavalyi osztálymegjelöléssel): Irházy Luca (7. a), Horváth Nándi (8. a), Kasuba Hunor (8. a), Kiss Veronika (8. a) és Ródler Bence (7. c), a Torpedó játék fejlesztői pedig Farkas Gábor (9. a), Forrai-Nagy Bálint (9. a), Füzes Bulcsú (8. c), Iván Tamás (10. c), Józsa Csanád (8. c), Miasnikov Máté (9. c), Monos Milosz (8. c), Stichleutner Róbert (10. c) és Vida Samu (9. a) voltak a tanárnő segítségével és vezetésével.